مـــن خـــدا را دارمـــــ . . .

مـــن خـــدا را دارمـــــ . . .

رحــمت به مادرم کــه مـــرا مجلس تو بـــرد

ایـــن شــوق نوکری اثر شبر مــــادر اسـت

هـم سنگــران آلــونک

اسلایدر

زمستان برفی

يكشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۲، ۰۴:۴۰ ب.ظ


دست نوشت : 

سلام ::

ببخشید اگه کیفیت عکسها پایینه :)

جاتون خـــــــــــالی در جوار شهید گمنام

شیراز / دوشنبه / 92.10.16 / ساعت 14 / دانشکده فنی باهنر شیراز / مقبره شهید گمنام . . . 



****************************

********************

********************

  • آلــــــو نــــــک . . .

دســت نوشـته های دوسـتان آلــونک  (۲۳)

بسیار عالی
انشا.. هر دفعه عکس های بهتری بگیرید
آلـــونک مـی گـه:
ممنون

ایشالا
سلام آقای رضایی
لطفا تشریف بیاورید.
آلـــونک مـی گـه:
سلام 

خدمت می رسیم . . . 
التماس دعا ...
شهادت روزیتون ...
آلـــونک مـی گـه:
محتاجیم

ایشـــــــــــــالا
  • سجاد مؤذنی
  • یه روز تو پیاده رو داشتم می رفتم، از دور دیدم یک کارت پخش کن

    خیلی با کلاس، کارت های رنگی قشنگی دستشه ولی این کارت ها رو

    به هر کسی نمیده.به خانم ها که اصلاً نمی داد و تحویلشون نمی

    گرفت، در مورد آقایون هم خیلی گزینشی رفتار می کرد و معلوم بود

    فقط به کسانی کارت میداد که مشخصات خاصی از نظر خودش داشته

    باشند.

    احساس کردم فکر میکنه هر کسی لیاقت داشتن این تبلیغات تمام

    رنگی خیلی خوشگل و گرون قیمت رو نداره، لابد فقط به آدم های

    باکلاس و شیک پوش و با شخصیت میده !


    بدجوری کنجکاو بودم بدونم اون کارت ها چی هستن !


    با خودم گفتم یعنی نظر این کارت پخش کن خوش تیپ و با کلاس راجع

    به من چیه ؟! منو تائید می کنه ؟!


    کفش هامو با پشت شلوارم پاک کردم تا مختصر گرد و خاکی که روش

    نشسته بود پاک بشه و برق بزنه ! شکمو دادم تو و در عین حال سعی

    کردم خودم رو جوری نشون بدم که انگار واسم مهم نیست !


    اما دل تو دلم نبود ! یعنی به من هم از این کاغذهای خوشگل میده ؟!

    همین طور که سعی می کردم با بی تفاوتی از کنارش رد بشم با

    لبخندی بهم نگاه کرد و یک کاغذ رنگی طرفم گرفت و گفت : آقای

    محترم ! بفرمایید !


    قند تو دلم آب شد ! با لبخندی ظاهری و با حالتی که نشون بدم اصلا

    برام مهم نیست بهش گفتم : می گیرمش ولی الان وقت خوندنش رو

    ندارم ! چند قدم اونورتر پیچیدم توی قنادی و اونقدر هول بودم که داشتم

    با سر می رفتم توی کیک ! وایستادم و با ذوق تمام به کاغذ نگاه کردم،

    فکر می کنید رو کاغذ چی نوشته بود ؟

    .
    .
    .
    .
    .
    .

    دیگر نگران طاسی سر خود نباشید ! پیوند مو با جدیدترین متد روز اروپا و امریکا !
    آلـــونک مـی گـه:
    هههههههههههههههههههه

    خخخخخخخخخخخخخ

    خسته نباشی پهلوون
  • سجاد عبدی
  • دعامون کنید
    توکلت علی الله
    عجل فرج
    آلـــونک مـی گـه:
    محتاجیم
  • سجاد مؤذنی
  • آیت الله سیستانی:

    اهل تسنن برادر ما نیستند، نفس و جان ما هستند

    من به خطبه‎های نماز جمعه اهل سنت بیشتر از خطبه‎های شیعیان گوش می‎دهم
    آلـــونک مـی گـه:
    واقعا هیچ فرقی نداره مهم وحدت شیعه و سنیه . . . 
  • سجاد مؤذنی
  • شیخ بهائی در یکی از سفرهای خود، با یکی از علمای اهل تسنّن ملاقات نمود، و خود را در مقابل او، در ظاهر شافعی وانمود کرد.

    آن دانشمند اهل‌سنّت که از علمای شافعی بود، وقتی که دانست شیخ بهائی، شافعی است، و از مرکز تشیّع (ایران) آمده، به او گفت: «آیا شیعه برای اثبات مطلوب و ادّعای خود، شاهد و دلیل دارد؟».

    شیخ بهائی گفت: من گاهی در ایران با آنها روبرو شده‌ام، می‌بینم آنها برای ادّعای خود شواهد محکمی دارند.

    دانشمند شافعی گفت: اگر ممکن است یکی از آنها را نقل کنید.

    شیخ بهائی گفت مثلاً می‌گویند: در صحیح بخاری (که از کتب معتبر اهل‌سنّت است) آمده، پیامبر (ص) فرمود:

    «فاطِمَةُ بَضْعَة مِنِّی مَنْ آذاها فَقَد آذانِی وَ مَنْ اَغْضَبَها فَقَدْ اَغْضَبَنِی»:

    «فاطمه(س)پارة تن من است، کسی که او را آزار دهد، مرا آزار داده و کسی که او را خشمگین نماید مرا خشمگین نموده است.»

    و در چهار ورق دیگر در همان کتاب است: «وَ خَرَجَتْ فاطِمَةُ مِنَ الدُّنْیا وَ هِیَ غاضِبَة عَلَیْهِما: «و فاطمه وفات کرد در حالی که نسبت به ابوبکر و عمر، خشمگین بود.»

    جمع این دو روایت و پاسخ به این سؤال طبق مبنای اهل‌سنّت چگونه است؟

    دانشمند شافعی در فکر فرو رفت (که با توجّه به این دو روایت، نتیجه این است که آن دو نفر (عمر و ابوبکر)، عادل نبودند پس لیاقت رهبری و خلافت امت را ندارند). پس از ساعتی تأمّل گفت: گاهی شیعیان دروغ می‌گویند، ممکن است این هم از دروغ‌های آنها باشد، به من مهلت بده امشب به کتاب «صحیح بخاری» مراجعه کنم، و صدق و کذب دو روایت فوق را دریابم، و در صورت صدق، پاسخی برای سؤال فوق پیدا کنم.

    شیخ بهاء می‌گوید: فردای آن روز، آن دانشمند شافعی را دیدم، از او سؤال کردم که مطالعه و بررسی تو به کجا رسید؟

    او گفت: همانگونه که گفتم؛ شیعیان دروغ می‌گویند، زیرا من صحیح بخاری را دیدم، هر دو روایت فوق در آن مذکور است، ولی بین نقل این دو روایت، بیش از پنج ورق فاصله است، در حالی که شیعه می‌گفت: چهار ورق فاصله است!!!

    آلـــونک مـی گـه:
    ممنون از حضورتون و مطلبتون
  • محمد باقر کمالی
  • سلام
    دلمونو برفی کردی
    خسته نباشی
    بروزیم
    یاعلی
    آلـــونک مـی گـه:
    سلام

    ایشالا دلتون همیشه بهاری

    خدمت می رسیم

    یا علی
  • محدثه انصاری
  • ممنون از حضور سبزت 

    سوژه ی زیبایی را انتخاب کرده بودید.....

    خدا قسمت ما هم بکنه

    آلـــونک مـی گـه:
    ایشالا

    خواهش
    نام آوران بی نشان ما بی نام است
    از شهد شراب عشق شیرین کام است
    برتارک او نوشته با خطی خوش
    این دسته گل محمدی نامش گمنامست
    آلـــونک مـی گـه:
    زیبا بود

    ممنون
    سلام
    زیارت قبول
    التماس دعا
    آلـــونک مـی گـه:
    سلام

    جاتون خالی

    محتاجیم . . . 

    با عرض سلام وتبریک به مناسبت آغاز هفته وحدت

    درخدمتم با مطلب گناهان کبیره
    آلـــونک مـی گـه:
    سلام

    بر شما هم مبارکباد

    خدمت می رسیم .
    بعداز نثار جان،
    برایشان یک نام مانده بود، که به آن هم رضا نشدند.
    شهید گمنام
    فرزند روح الله
    سلام زیارتتون قبول.
    آلـــونک مـی گـه:
    سلام

    جاتون خالی همه رو دعا کردم

    التماس دعا
    برفها آب شدند 

    آبها به دل زمین رفتند 

    من انتظار یک روزم روزی که خورشید به همراه خودش باران را به ارمغان بیاورد...

    سلام آ قـــ{عج}ـــــا
    آلـــونک مـی گـه:
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • یک سبد سیب
  • تصویر اول زیبا بود

    زیارتتون قبول.
    آلـــونک مـی گـه:
    زیبایی شهدا بود

    ممنون جاتون خالی . . . همه دوستان رو دعا کردیم
  • یک سبد سیب
  •  
    اولین لبخند زینبــ...
  • وخدایی که دراین نزدیکیست
  • شهید شدی اون دنیا نگی من اینا رو نمیشناسما...
    مدیونی...
    ایشالله شهید بشی ....
    آلـــونک مـی گـه:
    ایشالا . . . 

    نه میگم همتون رو میشناسم اینا دوستامن . . . 
    سلام 
    به به زیارت قبول خوشا بحالت
    منو یاد چند روز پیش خودم انداختی
    آلـــونک مـی گـه:
    سلام

    جاتون خالی 

    زیارتتون قبول ! ! ! 
  • نمی از یم
  • چه زیبا...
    وای چه غصم شد...
    یه شهید تنها
    اونم گمنام
    اللهم الرزقنا توفیق الشهاده....
    آلـــونک مـی گـه:
    آره خداییش این شهید دانشگاهمون غریبه ولی بهش سر میزنیم روزانه ک هم از تهایی در بیاد هم زیارت رفته باشیم .

    خیلی جای خوبیه (مکان تنهاییام) . . . 
  • قلم جوان
  • خدا خیرتون بده انشالله و زیارتتون قبول
    آلـــونک مـی گـه:
    ممنون

    جاتون خالی نایب الزیارة بودیم . . . 
  • سجاد مؤذنی
  • تـــــشـــــکـــــر
  • سجاد مؤذنی
  • سلام
    به جا این همه نظر که من تو این وب سایت شما گذاشتم ، شما فقط اومده بودی بازدید از وبلاگ من ، الان آمار بازدیدم از google بیشتر بود!!!
    آلـــونک مـی گـه:
    سلام

    چرا جوش میاری داداش

    ب اعصابت مسلط باش

    بنده کلا ی هفته تو نت نبودم ب هیشکی هم سر نزدم ک شما دومیش باشی . . . 
  • آنتی زیون
  • سلام
    چه برفی ؟
     ان شاالله شهید بشید ..
    آلـــونک مـی گـه:
    سلام

    ایشــــــــــــــــــــــــالا . . . 


    ارسـال دسـت نوشته:

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">