مـــن خـــدا را دارمـــــ . . .

مـــن خـــدا را دارمـــــ . . .

رحــمت به مادرم کــه مـــرا مجلس تو بـــرد

ایـــن شــوق نوکری اثر شبر مــــادر اسـت

هـم سنگــران آلــونک

اسلایدر

هو الاول و الآخر . . .

چهارشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۴۹ ب.ظ

 

دست نوشت :

 

خدایا ، به هر راهی که میروم به تو ختم می شود . . . 

(( الحمدلله))

***********************************************************************

گفت یا رب از چه خارم کرده ای

بر صلیب عشق دارم کرده ای

خسته ام زین عشق دل خونم نکن

من که مجنونم تو مجنونم نکن

گفت : ای دیوانه لیلایت منم

در رگت پیدا و پنهانت منم

سالها با جور لیلی ساختی

من کنارت بودم و نشناختی . . . 

  • آلــــــو نــــــک . . .

دســت نوشـته های دوسـتان آلــونک  (۱۶)

سلام

یک لحظه فکر کردم اشتباه آمدم... دیدم نه بابا آلونکه فقط قشنگتر شده خیلی قشنگ شده وبلاگ من به حال وبلاگتون غبطه خورد!!

مبارکــــــــــــــــــــــــــــــه

من بودم می رفتم همه را یکی یکی دعوت می کردم چه قدر آروم و بی صدا تغییرش دادین...

منتظر حضورتون هستم.

یا علی

آلـــونک مـی گـه:
سلام

نه درست اومدین . . . اینجا همون آلونک نقلی خودمونه شما لطف دارید ممنون چشماتون قشنگ میبینه

ســـــــــــــــــــــــــــــلامت باشید . . . 

:)

چشم خدمت می رسیم

علی یارتون
  • محدثه انصاری
  • چه تغییرات خوبی انجام شده. آلونک نو مبارک
    آلـــونک مـی گـه:
    ممنون از حضور و لطف شما

    قابل شما رو نداره

    به آلونک خوش اومدین کلیکتون بر چشم

     سلام...

    http://zareh.blog.ir/post/265

    برای شما....
    آلـــونک مـی گـه:
    سلام

    خدمت می رسیم
    الحمدلله ...
    خوش به حالتان که از هر راهی میروید به خدا ختم میشود ما  خیلی راهها را رفتیم و به خدا ختم نشد مجبور شدیم برگردیم...
    التماس دعا
    آلـــونک مـی گـه:
    ایشالا که به خدا ختم شه .

    محتاجیم
    سلام
    وقت بخیر
    عیدتون مبارک برادر
    هدر نو و تغییرات مبارک

    آلـــونک مـی گـه:
    سلام برادر

    وقت شما هم بخیر

    عید شما هم مبارک

    ممنون سلامت باشید
    سلام
    مارو هم لینک کنید
    www.3ahab.blog.ir
    اطلاع دهید شمارا با چه نامی لینک کنیم
    آلـــونک مـی گـه:
    سلام

    به زودی لینک می شید
    سلام وب قشنگی بود
    جالب و عالی و 20

    آلـــونک مـی گـه:
    سلام

    قابل نداشت

    ممنون

    سلام و صد سلام 


    مبارک باشه تغییرات :) 


    تصویر وشعر هم که عالی 

    موفق باشید و شاد 


    آلـــونک مـی گـه:
    سلام و هزار سلام

    سلامت باشید

    :)

    ممنون

    شما هم همچنین موفق و شاد باشید
  • ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
  • سلام
    شبی که می تونه تبدیل به یه خاطره ی فراموش نشدنی بشه


    *************
    تغییرات چشم گیر و
    زیباست
    خدا قوت
    آلـــونک مـی گـه:
    سلام

    خدمت می رسیم

    خواهش میکنم قابل شما رو نداره تقدیم به نگاهتان
  • محمدمهدی باقری
  • عالی بود
    عالی تر شد
    خدا قوت برادر
    یا علی
    آلـــونک مـی گـه:
    ممنون

    ممنون تر

    خخخخخ

    سلامت باشید و خوش اومدید

    یا علی
    سلام...

    عیدتون مبارک....

    تغییرات مبارک....یه دفعه خبرمون نکنی !!!!


    آلـــونک مـی گـه:
    به به

    سلام برادر

    از این طرفا . . . 

    به آلونک جدید خوش اومدی

    سلامت باشی دیگه گاهی اوقا تغییرات لازمه

    ببخشید خب الان خبرتون میکنم

    خخخخخخ

    بفرما تغییرات آلونک

    :)
    خدا رو شکر که آغازم خداست
    پایانش هم
    آلـــونک مـی گـه:
    پایانش هم خداست . . . 

    خوش اومدین به آلونک
    سلام

    چه تغییراتی!! چه خونه تکونی کردین واقعا !!

    شعر زیبایی بود واقعاً
    دست شاعرش درد نکنه
    آلـــونک مـی گـه:
    سلام

    قابل شما رو نداره

    بله دست شاعرش درد نکنه
    مرد راهم باش تا شاهت کنم / صد چو لیلا کشته در راهت کنم ! و خدایی که دراین نزدیکیست !
    آلـــونک مـی گـه:
    زیبا بود

    ممنون

    خوش اومدین به آلونک
  • ی آنتی زایون
  • سلام
    ممنون.. متن +تصویر زیبا بود .
    آلـــونک مـی گـه:
    سلام

    خواهش

    ممنون

    خوش اومدین به آلونک

    ارسـال دسـت نوشته:

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">