مـــن خـــدا را دارمـــــ . . .

مـــن خـــدا را دارمـــــ . . .

رحــمت به مادرم کــه مـــرا مجلس تو بـــرد

ایـــن شــوق نوکری اثر شبر مــــادر اسـت

هـم سنگــران آلــونک

اسلایدر

دیگر وقت شمردن جوجه هاست . . .

شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۳ ق.ظ

 

 

تقصیر این برگها چیست که قدم زدن روی آنها من را یاد قدم های تو می اندازد!

 

تقصیر این باران چیست که من را به یاد همه ی روز و شب های بارانی با تو می اندازد؟!

 

تقصیر تو چیست وقتی دلت با من نبود؟!

 

تقصیر من چیست که هنوزم دلم . . . ؟!

 

کاش از اول نباشد کسی که قرار است خاطره سازی بکند و برود،

 

کاش از اول نباشد کسی که قرار است نباشد . . . !!!

 

پ.ن:

 

* دیگر وقت شمردن جوجه هاست (خخخخ) . . .

 

دســت نوشـته های دوسـتان آلــونک  (۳)

  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • انگار تواین آلونک متروک شده فقط من رفت و آمد دارم
    خوف ناک شده من بعد باید بیشتر مراقب باشم یا نیام یا بادیگارد بیارم
    آلـــونک مـی گـه:
    شما نترس !!!

    هنوز هم امن ترین جای این فضای مجازی آلونک ماست . . .

    بادیگارد هم لازم نیست فقط بدون حضور خدا جایی نرو . . .
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • همچنان میشمارید دیگه؟؟
    آلـــونک مـی گـه:
    بله

    همچنان . . . 

    تو حساب کتابا اختلاس شده دنبال اون فرد هستم . . . 

    خخخخخخخخخ
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • کاش از اول نباشد کسی که قرار است نباشد . . . !!!

    یاخدا 
    چه پستهایی بلا بدور!!!

    :)

    ان شالله زمستون خوبی داشته باشید
    آلـــونک مـی گـه:
    خخخخخخخخخخخخخ

    هیچ خبری نیست ! ! !

    خیالتون راحت

    ممنون شما هم همچنین . . .

    ارسـال دسـت نوشته:

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">