مـــن خـــدا را دارمـــــ . . .

مـــن خـــدا را دارمـــــ . . .

رحــمت به مادرم کــه مـــرا مجلس تو بـــرد

ایـــن شــوق نوکری اثر شبر مــــادر اسـت

هـم سنگــران آلــونک

اسلایدر

هــــــو الـــــــحبیبـــ . . .

دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۲، ۰۴:۴۲ ب.ظ


دست نوشت :


(( هـــــــو الــــــحــبــیــبــ . . . ))


** هر کس یک قدم به سوی من آید ، من صد قدم به سوی او میروم . **


********************************************

پا نوشت :


(( خدایا ببخش گاهی گم میکنم نشانیت را . . . )) 



  • آلــــــو نــــــک . . .

دســت نوشـته های دوسـتان آلــونک  (۱۳)

  • عبد گنهکار
  • آلـــونک مـی گـه:
    سلام خدمت می رسیم ./
  • رسول حق منش
  • به موج وبلاگی علیه فیلم توهین آمیز رستاخیز بپوندید.
    آلـــونک مـی گـه:
    سلام

    خدمت می رسیم . . .
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • :)
    آلـــونک مـی گـه:
    هـــــــــــــــــــــــعــــــــــــــــــــــــــــی . . . 

    :))

    سلام.

    چه ساده مفاهیم رو میرسونید.

    ممنونم...

    ولی حرف روی همین ی قدم هست..!

    آلـــونک مـی گـه:
    سلام

    قابل نداره . . . 

    خواهش میکنم . . . 

    ایشالا ک همین ی قدم رو هم بریم . . . 

    ممنون ک سر زدید . . . /
    خدای خوب من..
    خدای خوب من..
    کلاغ و طوطی هر دو سیاه و زشت آفریده شدند.
    طوطی شکایت کرد و خداوند او را زیبا کرد.
    ولی کلاغ گفت :
    هر چه از دوست رسد نیکوست(راضی به رضای خدا بودن )
    و نتیجه آن شد که می بینی:
    طوطی همیشه در قفس و کلاغ همیشه آزاد...
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    منتظر حضور پر مهرتان هستم
    یاحق
    آلـــونک مـی گـه:
    ایشالا خدمت می رسیم . . .
  • سجاد مؤذنی
  • به نظر شما علامه مصباح یزدی بی سواد است؟
    این کلیپ را دانلود نکنی از دستت رفته !…
    دانلود در
    http://sajjad-m.blog.ir/

    عزت این مردم را می فروشید خون های هزاران شهید را در طول این سی و چند سال به باد می دهید برای اینکه چند روز چند دلار از پولتان را به شما برگردانند؟زهی حماقت!
    از تو حرکت ...از خدا برکت...
    آلـــونک مـی گـه:
    . . . 
  • بانوی مبارز
  • چه خوشگل بود....
    یاد این جمله افتادم که یکی از دوستام همیشه تکرار میکنه
    خدایـــــــــــــــــــــا ببخش از این که همیشه از تو میخوام اما تورا نمیخواهم...
    .
    .
    .
    .
    ربطش خودتون پیدا کنین
    آلـــونک مـی گـه:
    قابل نداشت . . . .

    ربط؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    یک دقیقه با حکیم 90 درجه

    صفا کردید امشب از دعای خیر فراموشم نکنید.
    آلـــونک مـی گـه:
    چشم ./

    :)
  • یک سبد سیب

  • و هو ارحم الراحمین...
    آلـــونک مـی گـه:
    . . . 

    :)
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • گاهی گم میکنم نشانیت را....
    من که همش گم میکنم :(
    ...

    حالا یه عکس با کفش زنونه هم میذاشتی 
    :)
    آلـــونک مـی گـه:
    دنبالش بگرد پیدا میشه . . . 

    بنا ب دلایلی نمیشد ! ! ! ! 

    :))))))))))

    ارسـال دسـت نوشته:

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">