مـــن خـــدا را دارمـــــ . . .

مـــن خـــدا را دارمـــــ . . .

رحــمت به مادرم کــه مـــرا مجلس تو بـــرد

ایـــن شــوق نوکری اثر شبر مــــادر اسـت

هـم سنگــران آلــونک

اسلایدر

السلام علیک یا ابا عبدالله

چهارشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۳، ۰۵:۳۶ ب.ظ

 

دست نوشت :

 

حکمت باران در این ایام میدانی که چیست؟

آب و جارو میزنند بهر محرم کوچه را!

سال‌ها بود که من راه نمی‌دانستم / مست می‌رفتم و از چاه نمی‌دانستم / چیزی از معجزه والله نمی‌دانستم / نیمه شب بود و دلم…  آه نمی‌دانستم  /  گویا قلب من از درد کسی خون شده بود  / خسته بود از همه و یک شبه مجنون شده بود  / رفتم از خانه که شب‌گرد خیابان بشوم / اصلاً انگار بنا بود که انسان بشوم / مثل مردم شوم و لایق باران بشوم / غرق دریای غم حضرت جانان بشوم / دسته‌ای رد شد از این کوچه دلم غوغا شد / چرخ می‌زد علم و سینه‌زنی برپا شد / تازه فهمیده‌ام از چیست دلم غم دارد  / کوچه در کوچه جهان شور محرم دارد / باز این شور عظیمیست که آدم دارد / نوحه‌خوان گفت که این قافله حُرّ هم دارد / من به مولای خود ازحیله‌ی گندم گفتم / بی‌خود ازخود شدم و با دَمِ مردم گفتم:  / امشبی را شه دین درحرمش مهمان است / عصر فردا بدنش زیر سُم اسبان است / مکن ای صبح طلو… سینه‌ی ما ویران است / مکن ای صبح طلو… چشم جهان گریان است / “ماتم کیست که عالم همه دیوانه‌ی اوست / این چه شمعی‌ست که جان‌ها همه پروانه‌ی اوست” / ناگهان در دل من شعشعه زد نور حسین / سینه‌ام سرخ شد ازهروله و شور حسین / به دلم زد که غمم بوده به دستور حسین / باید آدم بشود وصله‌ی ناجور حسین  / “دوش وقت سحر ازغصّه نجاتم دادند /وندر آن ظلمت شب آب حیاتم دادند” / بی‌خبرغرق غمی مبهم و آرام شدم / محو سنج و کتل  وبیرق و دمّام شدم /آنقدر مست شدم تا که خودم جام شدم / بعد از آن بود که یک نوکر خوش‌نام شدم  / قسمت این بود که هم‌گام مسیرش بشوم /قسمت این بود زهیرانه اسیرش بشوم /قسمت این بود که من مثل هزاران دیگر / به خودم آیم وعاشق بشوم تا آخر /باید از خود بروم سمت خودی زیباتر /باید از خود بروم… آه شده وقت سفر


بعد یک عمر خودش خواست نباشم گمراه …

هرکه دارد هوس کرب وبلا بسم الله

 

 

  • آلــــــو نــــــک . . .

دســت نوشـته های دوسـتان آلــونک  (۱۹)

  • عـــطـش ...
  • دارد محرم و صفرت میرسد حسین
    دلخوش به این دوماهم و دلتنگ روضه ها
    آلـــونک مـی گـه:
    السلام علی الحسین . . . 
  • محمدمهدی باقری
  • سلام دوست بیانی من
    ان شاءالله ک خوبی
    اومدم یه پیشنهاد بدم
    امیدوارم موافقت کنی
    از اون جا که مطالب و پست ها در بیان تنها توسط کسانی میتونه لایک بشه که توی سرویس بیان عضو هستن اومدم ازتون بخوام ک تبادل لینک داشته باشیم و مطالبمون رو به هم معرفی کنیم و با هم همکاری داشته باشیم و برای مطالبمون نظراتمون رو بگیم و لایک کنیم
    امید وارم موافق باشید
    اگر موافقید من رو با عنوان " محمد مهدی باقری ، سرباز صفر " لینک کنید و اطلاع بدید که به سرعت شما رو لینک کنم
    ,وبلاگ من
    http://sarbaz0.blog.ir/
    به سرعت
    یه وخ فک نکنید این پیام رو میدم ک شما لینک کنید و بعد خودم لینک کردن شما رو پشت گوش بندازم
    امیدوارم نظرتون مثبت باشه
    الان هم با نوشتن
    نامه ای به تمامی وهابیون و سران خون‌خوارشاناز همه اینان اعلام برائت نموده ام
    نامه را بخوانید و اگر موافق هستید ک حتما هم همینطور است آن را لایک کنید
    امید وارم با تبادل لینک و همکار موافقت کنید
    پس منتظر جوابتون هستم
    التماس دعا
    یا علی مدد
    آلـــونک مـی گـه:
    سلام

    شما لینکی برادر

    محتاجیم

    علی یارت
  • ی آنتی زایون
  • سلام
    بسیار زیبا بود ممنون
    آلـــونک مـی گـه:
    سلام

    قابل نداشت

    التماس 2a
  • سلمان جعفری
  • سلام
    مطالب واقعا زیباست.
    مخصوصا هِدِر جالبی دارید. دل نشینه.
    آلـــونک مـی گـه:
    سلام

    قابل شما رو نداره

    ممنون ، چشمتون قشنگ میبینه . . . 
  • andishe اندیشه
  • اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    سلام
    ان شاءالله این محرم برای همه ی مومنین موجب تعالی روحی باشه

    التماس دعا
    آلـــونک مـی گـه:
    سلام

    ان شا الله

    محتاجیم
  • خادم الحسین
  • سلام.
    با طرح یک سوال به روزیم.
    ممننون میشم اگه لطف کنید مراجعه کنید و پاسخ بدید...
    التماس دعا
    یا زهرا
    آلـــونک مـی گـه:
    سلام

    خدمت می رسیم

    محتاجیم

    یا علی
  • خادم الحسین
  • سلام.
    با طرح یک سوال به روزیم.
    ممننون میشم اگه لطف کنید مراجعه کنید و پاسخ بدید...
    التماس دعا
    یا زهرا
    وقتی عدیر فراموش شود .محرم به پا می شود. و محرم  عذای نادیده گرفتن غدیر است.
    آلـــونک مـی گـه:
    بسیار جمله زیبا در عین حال واقعیته . . . 

    ممنون
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • یا لثارت الحسین علیه السلام ...
    آلـــونک مـی گـه:
    السلام علی الحسین (ع)
  • حسن امکانی
  •  عـــااااالـــی بود خیلی ممنون .... عید غدیر مبارک

    تبادل لینک میکنی؟
    وب من رو با اسم: آموزش آنلاین و با آدرس: http://farslean.com لینک کن و اطلاع بده تا با چه اسمی لینکت کنم... منتظرم
    آلـــونک مـی گـه:
    خواهش

    بر شما هم مبارک

    بله با کمال میل


  • وبلاگ شمس
  • سلام
    عیدتون مبارک
    http://graphic.ir/originals/__2/___30/___20111114_1743406647.jpg
    آلـــونک مـی گـه:
    سلام

    عید شما هم مبارک .
  • وبلاگ شمس
  • سلام

    خیلی ممنونم ازحضورتان.

    عیدتان مبارک

    بازهم منتظرتون هستم.

    یاعلی

    آلـــونک مـی گـه:
    سلام

    خواهش میکنم

    خدمت می رسیم

    یا علی
    نور عالم از ولی داریم ما 
    اول و آخر علی(ع) داریم ما 
    از جام و سبو گذشت کارم 
    وقت خُم و نوبت غدیر است 
    امروز به امر حضرت حق 
    بر خلق جهان علی(ع) امیر است 
    سلام
    عیدتان مبارک
    آلـــونک مـی گـه:
    زیبا بود

    ممنون

    عیدتون مبارک
  • پسر انسان
  • لب های من عسل شده از گفتن حسینـــ
    آقــــا چقـــــدر نام شما مــــــزه می دهد
    آلـــونک مـی گـه:
    یا حسین (ع)
  • مدیون زهرا سلام الله علیها
  • هوالشهید...
    سلام علیکم...اشک ما را در اوردید..بسیار حماسی بود.

    قسمت این بود زهیرانه اسیرش بشوم
    قسمت این بود زهیرانه اسیرش بشوم
    ..........................................یاحسین علیه السلام
    آلـــونک مـی گـه:
    سلام

    برا ما هم دعا کنید

    یا حسین (ع)
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • قشنگ بود...

    صلی الله علیک یا اباعبدالله...
    آلـــونک مـی گـه:
    ممنون

    السلام علی الحسین
    السلام علیک یا اباعبدالله الحسین...
    آلـــونک مـی گـه:
    یا ابا عبدالله
  • یک سبد سیب

  • بسم الله 


    السلام علی الحسین(ع) 
    آلـــونک مـی گـه:
    صل الله علیک یا ابا عبدالله
  • سبک مطهر ..
  • بسم الله ..

    آلـــونک مـی گـه:
    :(

    ارسـال دسـت نوشته:

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">