مـــن خـــدا را دارمـــــ . . .

مـــن خـــدا را دارمـــــ . . .

رحــمت به مادرم کــه مـــرا مجلس تو بـــرد

ایـــن شــوق نوکری اثر شبر مــــادر اسـت

هـم سنگــران آلــونک

اسلایدر

هفته بسیج گرامی باد

شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۳۷ ب.ظ

 

دست نوشت :

 

آقاشما بیا، تدارک اطعام با"بسیج"

پرچم زدن به گوشه هربام با "بسیج"

گرچه پر است دام،زبعد ظهورتان منحل نمودن خطر دام، با "بسیج"

(اللهم عجل لولیک الفرج)

 

هفته بسیج بر دلاور مردان بی ریا و مخلص مبارک .

  • آلــــــو نــــــک . . .

دســت نوشـته های دوسـتان آلــونک  (۱۰)

  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم مومن

    تاحالا به میوه ها فکر کردید؟
    دعوتید

    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    آلـــونک مـی گـه:
    سلام علیکم و رحمة ا...

    خدمت می رسیم . . . 
  • فدیناه بذبح عظیم
  • ...

    این  قبله به سمت شاه کج خواهد شد


    بی­راهه به سمت راه کج خواهد شد


    دنیا دنیا ستاره بالای سر است


    انگشت به سمت ماه کج خواهد شد


  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • اووووووووووووف بسیجی بودن شرط نیست
    بسیجی عمل کردن شرطه!

    خیلیا بسیجی نیستن اما مرامشو دارن
    خیلیا هم فقط اسم بسیجی رو یدک میکشن!!
    آلـــونک مـی گـه:
    حالا چرا شما ناراحت میشی؟؟؟

    چرا بهتون بر میخوره؟؟؟

    خب 100% 

    بسیجی بودن مهم نیست ، بسیجی موندن مهمه

    چرا عصبی حالا؟؟؟؟؟؟
  • ... حسینی ...
  • شام! ای پیچیده در حرارت عصیان!

    محکم‏تر بزن این تازیانه‏ های پی در پی را که فردا از جای تازیانه‏ ها،

    هزاران بهار جوانه خواهد زد. خرابه ‏هایت،

    آرامگاه ملائکی‏ـست که بر دیواره‏ های ویرانِ شرم سر می‏ کوبند.

    شهادت حضرت رقیه(سلام الله علیها) تسلیت باد
  • محمد محمدیان
  • با افتخار من هم یه بسیجی ام .
    آلـــونک مـی گـه:
    خب خداروشکر

    ایشالا بسیجی بمونیم
  • وبلاگ شمس
  • تا شعله هجران تو خاموش کنم
    بر آتش دل ز صبر، سرپوش کنم

    بسیار بکوشیدم و نتوانستم
    یک لحظه غم تو را فراموش کنم

    ای کاش، دمی دهد امانم این اشک
    تا نقش تو را به دیده منقوش کنم

    آخر چه شود، شبی به خوابم آیی
    تا جام محبت تو را نوش کنم

    بنشینی و در برت، مرا بنشانی
    تا زمزمه نوازشت گوش کنم

    گر بار دگر مرا در آغوش کشی
    صد بوسه بر آن دست و بر و دوش کنم

    سجاده تو، که می‌دهد بوی تو را
    برگیرم و بوسم و در آغوش کنم

    چون درد فراق تو، ز حد درگذرد
    زین عطر تو قلب خویش، مدهوش کنم

    از حمله غارت به دلم آتشهاست
    این داغ، عیان، ز لاله ای گوش کنم

    گویند به من، یتیم غارت زده ام
    زآن چشمه چشم خویش پرجوش کنم

    دیگر اگر ای پدر نخواهی برگشت
    برخیزم و پیکرم سیه پوش کنم؟

    این داغ حسین، جاودان است حسان
    هرگز نتوان به اشک، خاموش کنم

    شاعر:حبیب چایچیان
    ...........
    شهادت حضرت رقیه(س) را خدمت شما تسلیت عرض می کنم.
    یاعلی
  • وبلاگ شمس
  • بعد از خدای هرچه پرستند هیچ نیست
    بی دولت آنکه بر همه هیچ اختیار کرد
    هر کو عمل نکرد و عنایت امید داشت
    دانه نکشت ابله و دخل انتظار کرد
    آلـــونک مـی گـه:
    بسیار زیبا بود

    ممنون
  • وبلاگ شمس
  • سلام
    من هم هفته بسیج را به شما بسیجی محترم و همه عزیزان مخلص و بسیجی تبریک می گویم.
    آلـــونک مـی گـه:
    سلام

    ممنون

    بسیجی بودن یک افتخار است که به لطف خدا نصیبما شده

    بازم ممنون
  • علیرضا بیگدلی
  • باسلام

    بروزم هستم با عنوان:

    مرثیه ایی بر مذاکرات شاید هسته ایی !

    http://farhangeparvaz.blog.ir/1393/09/03/mozakerat2434234

    نظر فراومش نشود!!!

    فرهنگ پرواز

    باتشکر

    آلـــونک مـی گـه:
    سلام

    خدمت می رسیم
  • ی آنتی زایون
  •   سلام
    هفته بسیج مبارک

    بامطلب :
    اینتل ( Intel corp ) / کالای صهیونیستی
    درخدمتم
    آلـــونک مـی گـه:
    سلام

    بر شما هم مبارک

    به به حتما خدمت  می رسیم .

    ارسـال دسـت نوشته:

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">